نحوه ارسال محصولات در استیل بازار
پس از ثبت سفارش، محصول شما با دقت و در بستهبندی ایمن آماده میشود تا هیچ آسیبی در مسیر حملونقل نبیند. سپس سفارش به اداره پست یا تیپاکس تحویل داده شده و برای شما ارسال خواهد شد.
سفارشات تهران با توجه به تعرفه زیاد پیک و دشواری در هماهنگی با مشتری پست و تیپاکس میگردد
در صورت نبود مشتری در هنگام تحویل سفارش مرسوله به نزدیک ترین شعبه محل سکونت انتقال میابد و مشتری به صورت حضوری نسبت به تحویل سفارش اقدام میکند
هزینه ارسال سفارشات
هزینه ارسال محصولات با توجه به سایز و وزن محصول متغیر میباشد و مشتری در هنگام تحویل مرسوله نسبت به پرداخت اقدام میکند.
هزینه ارسال محصولات به صورت تعرفه دولتی و با کم ترین قیمت محاسبه میشود
زمان آماده سازی سفارشات
آماده سازی محصولات بین 1 تا 5 روز کاری زمان میبرد
برخی محصولات به صورت سفارشی از شرکت تهیه میگردد که با توجه به زمان گفته شده از 1 الی 5 روز زمان نیاز دارد
چنانچه محصول فوق توقف تولید یا ناموجود باشد سفارش کنسل و هزینه به حساب مشتری برگشت داده میشود
چنانچه سفارش مربوطه ناموجود باشد و سفارش هم قیمت و مشابه با همان کارایی موجود باشد جهت مشورت با خریدار تماس گرفته میشود
در صورت تایید خریدار سفارش جایگزین میشود
در صورتی که سفارش شامل اختلاف قیمت شود سفارش کنسل و مجدد خریدار نسبت به ثبت سفارش اقدام میکند
چنانچه مرسوله طی 10 روز از زمان ثبت سفارش تحویل داده نشده باشد با شماره 09917106671 داخل واتساپ نسبت به پیگیری مرسوله خود اقدام کنید کد سفارش مرسوله داخل واتساپ ارسال گردد تا پیگیری های لازمه رو انجام بدیم
با تشکر از حسن انتخاب شما مدیریت استیل بازار